Научете се да настройвате
ремаркетинг кампании в Google Ads

Нашето ръководство ще Ви даде насоки как стъпка по стъпка да пуснете както обикновен, така и динамичен ремаркетинг. Малка част от клиентите са лоялни докрай, затова не можем да разчитаме само на дълбоката им вярност. Затова изтеглете нашите чек-листи, стартирайте ремаркетинг кампания и се убедете, че работещият път е този, при който изобщо не позволяваме на клиента да помисли за друг бранд.
Получете чек-лист
Какво съдържа?
Само практическа информация, с помощта на която можете веднага да пристъпите към настройване на ремаркетинга. В чек-листа ще намерите отговори на следните въпроси:
Нужен ли Ви е изобщо ремаркетинг?
(Спойлер: да)
Какъв тип ремаркетинг е подходящ за Вас и с какво класическият ремаркетинг се отличава от динамичния?
Как бързо да подготвите банери и да подберете подходящите продукти?
Най-важното:
Доколко ремаркетингът е по-изгоден от другите видове кампаниии? Как да спестите от бюджета си с негова помощ? И много други въпроси.
С помощта на нашия чек-лист ще се научите:
1
Да различавате стандартния ремаркетинг от динамичния
Ще се научите да определяте най-подходящия тип маркетинг за различните видове стоки, които предлагате.
2
Настройване на ремаркетинг кампании
Ще научите какво е фийд на данните, как да го създавате, как да създавате релевантни аудитории, както и къде бързо и лесно да правите банери за рекламни кампании.
3
Анализ и оптимизация на ремаркетинговите кампании
Ще можете да разбирате кога дадена кампания носи отлични резултати и кога е нужно да се оптимизира. Освен това ще разберете и как да оптимизирате своите кампании.
Присъединете се към Netpeak Cluster,
за да се възползванете не само от чек-листите, но и от останалите преимущества на проекта
Какво получават участниците в клъстера?
1
Постоянна поддръжка и консултация за управление
на рекламните кампании в Google Ads.
2
Подаръчни ваучери на стойност 135 лв. за всички притежатели на нови и възстановени акаунти в
Google Ads*

*Подробнo
3
Ежемесечни онлайн и офлайн срещи, семинари и обучения от водещи български и международни специалисти.
4
Постоянни отстъпки и подаръци от нашите партньори.
5
Затворена Facebook група с ментори, специалисти и други участници в проекта.
6
Промоционални условия за продуктите на Netpeak Group.
Условия за получаване на промокод
В рамките на Netpeak Cluster всеки участник може да се възползва от специално предложение - ваучер в размер на 135 лв. за реклама с Google Ads.

Принцип на действие на промокода: Google Ви връща по сметката всички пари, които сте похарчили за реклама, но не повече от 135 лв. в срок от 31 дни, считано от момента на активиране на промокода.

Тоест, след активиране на промоционалния код, парите ще бъдат изтеглени от основната Ви сметка, но след 31 дни Google ще Ви възстанови в акаунта всички изразходвани средства.


За да получите промокод, уверете се, че акаунтът Ви отговаря на следните изисквания:


  1. От момента на създаването му не са минали повече от 14 дни.

  2. Към акаунта са добавени платежни данни (например банкова карта на съдържателя).

  3. В акаунта вече има стартирана рекламна кампания.

  4. Досега не сте използвали други промо кодове.


Ако всички условия са спазени и акаунтът е свързан с управляващия акаунт на Netpeak Cluster, ще получите промо кода по един от следните начини:


  1. В срок от 14 дни от момента на свързване с акаунта на Netpeak Cluster, на електронната поща, с която е регистриран акаунта в Google Ads. В този случай трябва да копирате промокода и да го добавите в секция "Управление на промокодове" във Вашия акаунт. По този начин той ще бъде активиран.

  2. В срок от 24 часа от момента на свързване с акаунта на Netpeak Cluster, промокодът автоматично се активира във Вашия акаунт в секция "Управление на промокодове". В този случай не е нужно да активирате нищо друго - промокодът вече работи.


Ако Вашият акаунт не отговаря на изискванията (например от момента на активиране са минали повече от 14 дни), можете да създадете нов акаунт и да се регистрирате в Netpeak Cluster с него. Промокод може да получи всеки акаунт, който отговаря на горепосочените условия.

Име
Фамилия
Email
Телефон
Уебсайт
Град
Имате ли акаунт в Google Ads?
Обработката на Вашите лични данни се извършва според общите условия на компанията.
Въведете данните си
и ще Ви изпратим чек-лист.